Bootstrap
ČIERNY PIATOK - Zľavy až 52 % a doprava zadarmo na malé domáce spotrebiče nad 25 € Nakúpiť
Čierny piatok

Formulár pre registráciu predĺženej záruky

Čo je Predĺženie záruky?
Staráme sa o to, aby vám spotrebiče ETA maximálne uľahčili život. A pretože si za ich kvalitou pevne stojíme, ponúkame vám bezplatne predĺženie záruky nad rámec zákonnej záručnej lehoty. Na vybrané spotrebiče a komponenty vám tak predĺžime záruku na 3, 5 či dokonca 10 rokov.

Na veľké domáce spotrebiče, ako sú chladničky, mrazničky, práčky a umývačky poskytujeme špeciálny Prémiový servis. Byť totiž bez práčky alebo chladničky niekoľko týždňov nie je žiadna sranda. Vďaka tejto službe získate nielen predĺženú záruku na 5 alebo 10 rokov, ale aj zákaznícku podporu 7 dní v týždni a predovšetkým nadštandardne rýchly servisný zásah do 2 pracovných dní.

Zaregistrujte svoj spotrebič v službe Predĺženie záruky a predĺžte životnosť svojho nového parťáka do domácnosti. Celá aktivácia je veľmi jednoduchá a úplne zdarma.

Ako aktivovať službu Predĺženie záruky?
Aktivácia je veľmi jednoduchá. Po nákupe vášho nového spotrebiča sa stačí zaregistrovať v našom jednoduchom formulári, kde vyplníte len pár základných údajov o sebe a vykonanom nákupe. Po vyplnení a odsúhlasení zoznámenia sa s pravidlami Predĺženia záruky vám bude vygenerovaný certifikát, ktorý vám zašleme aj na uvedenú e-mailovú adresu. Certifikát si uschovajte pre prípadné uplatnenie nároku na záruku.

S aktiváciou Predĺženia záruky vám rád pomôže aj náš preškolený personál na ktorejkoľvek predajni ETA. Neváhajte sa na neho obrátiť s akoukoľvek otázkou.

Pre uplatnenie predĺženej záruky je registrácia služby Predĺženie záruky nevyhnutná a musí byť vykonaná najneskôr do 30 dní od zakúpenia výrobku. Výnimkou sú LED žiarovky, pri ktorých aktivovať Predĺženie záruky nemusíte, platí automaticky ihneď po zakúpení.

Predĺženie záruky je možné aktivovať na vybrané produkty alebo niektoré ich časti. Na ktoré produkty sa služba vzťahuje si môžete overiť v kompletnom zozname produktov predĺženej záruky na našich webových stránkach.

Čo keď certifikát stratím?
Keď sa vám certifikát o predĺženej záruke zatúla, nezúfajte. Ozvite sa nám s informáciami o zakúpenom produkte (o aký produkt sa jedná, kedy bol zakúpený a s akými údajmi bola vykonaná registrácia do Predĺženia záruky) a my urobíme všetko, čo bude v našich silách, aby sme váš certifikát dohľadali. 
Máte ďalšie otázky? Prečítajte si kompletné obchodné podmienky služby Predĺženie záruky a v prípade nejasností sa neváhajte obrátiť na náš zákaznícky servis na telefónnom čísle 545 120 545 alebo na e-mailovej adrese info@eta.cz