Servis výrobkov z kategórie LED žiarovky
AKO REKLAMOVAŤ VÝROBKY Z KATEGÓRIE LED ŽIAROVKY?
- K reklamácii potrebujete platný doklad o kúpe.
- Reklamáciu môžete uplatniť u predajcu, kde ste výrobok zakúpili. Ten s Vami vyplní reklamačný protokol a vyrieši reklamáciu za Vás.
- Reklamovaný tovar môžete tiež sami doručiť do jedného z našich autorizovaných servisov. V takom prípade k výrobku pridajte doklad o kúpe a vyplnený reklamačný protokol, ktorý si môžete stiahnuť tu.
- Lehota pre vyriešenie reklamácie je 30 kalendárnych dní
AKO REKLAMOVAŤ VÝROBKY Z KATÉGORIE LED ŽIAROVKY S PREDĹŽENOU ZÁRUKOU?
- Predĺženú záruky môžete uplatniť po ukončení zákonnej dvojročnej lehoty.
- K reklamácii potrebujete platný doklad.
- Reklamovaný výrobok doručte (poštou alebo osobne) do jedného z našich autorizovaných servisov. V prípade, že budete výrobok posielať poštou, priložte doklad o kúpe a vyplnený reklamačný protokol, ktorý si môžete stiahnuť tu.
- Lehota pre vybavenie reklamácie v rámci služby Predĺženej záruky ETA je maximálne 60 dní. Úplné podmienky služby Predĺženej záruky na http://prodluzka.eta.cz/sk/.
Zoznam záručných servisov pre výrobky ETA z kategórie LED žiarovky.